کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317529 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوکیا ایکس برای اجرای سرویس‌ها و برنامه‌های گوگل هک شد

در معرفی گوشی‌های سری ایکس نوکیا نوشتیم که نوکیا سیستم‌عامل اندروید را طوری دستکاری کرده است که تنها دسترسی به سرویس‌ها مایکروسافت امکان‌پذیر باشد. اما توسعه‌دهندگان XDA مانند همیشه دست به کار شده‌اند و سرویس‌های گوگل را نیز بر روی آن اجرا کرده‌اند.

Nokia-X-Google-Play

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ بسیاری کاربران وقتی متوجه شدند نوکیا ایکس، ایکس پلاس و ایکس ال به سرویس‌های گوگلی مانند گوگل پلی، جیمیل، Google Maps و … دسترسی ندارند ناامید شدند اما خوشبختانه فعالان انجمن XDA Developers موفق شده‌اند تا نوکیا ایکس را حتی پیش از عرضه رسمی روت کنند و در نتیجه اپلیکیشن‌های مختلف اندرویدی از جمله سرویس‌های گوگلی را روی آن اجرا کنند. این عملیات در ۵ مرحله ساده انجام شده و پس از آن و نصب لانچر Google Now ظاهر نوکیا ایکس با دیگر گوشی‌های اندرویدی تفاوتی نخواهد داشت.

نوکیا حتی برای سری ایکس یک فروشگاه اندرویدی نیز راه‌اندازی کرد و توسعه‌دهندگان را به ارسال اپلیکیشن‌های خود به این فروشگاه تشویق کرد اما به نظر می‌رسد کاربرانی که گوشی خود را روت کنند نیازی به استفاده اجباری از سرویس‌های نوکیا و همچنین سرویس‌های مایکروسافت مانند Outlook، OneDrive و Skype نخواهند داشت.

جالب این‌جاست که تیم توسعه‌دهندگان نوکیا در پاسخ به KashaMalaga کاربری که موفق به هک نوکیا ایکس شده است نوشته‌اند: “این خیلی عالی است! بسیار هیجان‌زده‌ایم که چنین پیشرفت‌ها و اقداماتی انجام می‌شود و بسیار xdadevelopers را دوست داریم.” شاید نوکیا هم بدش نمی‌آید که کاربران نوکیا ایکس بتوانند به سرویس‌های گوگلی دسترسی داشته باشند تا بتواند گوشی‌های بیشتری را بفروشد؛ اما از آن‌جایی که مایکروسافت مالک نوکیا محسوب می‌‌شود این امکان را به صورت رسمی در سری ایکس قرار نداده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19648 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/12/11 تعداد مشاهده: 3458
سافت گذر